Τα μπάνια του λαού


Καλές μου φίλες, το ξερω πως δύο γεγονότα σας μονοπωλησαν το ενδιαφέρον και διψάτε για να μάθετε περισσότερα: ο γάμος της Καρολίνας (κόρη Γιάννας) που λόγω αδυναμίας μου στη μαμά την καθιστά practivally συγγενή, και το που επέλεξα σήμερα να πάρω το μπάνιο μου. 

επέλεξα λοιπόν να πάω για μπανάκι, και να σκάσω 23 ευρώ* (6 ευρώ είσοδος, 10 ευρώ η μια ξαπλώστρα και 4 ευρώ ο καφές. Ε, και επειδή πεινάσαμε και λίγο άλλα 3 ευρώ τα τυροπιτάκια απο τον τέλειο φούρνο εκει δίπλα που θέλω να του κάνω διαφήμιση αλλά δε θυμάμαι πως λέγεται). όλα αυτά επειδή είμαι πλουσία όπως ξέρετε και με τη φίλη μου δεν αντέξαμε το λαουτζίκο που μπανιαριζόταν ακριβώς δίπλα. 


Μετά πήγαμε Γλυφάδα για window shopping και catch up. Just a perfect day with my bff! Πέρναγα τόσο καλά που σχεδίαζα το επόμενο Σάββατο να πάω σπίτι της για Pyjama party και να γράψουμε στο λεύκωμα της, ώσπου την άκουσα να λέει σε μια VIP λουόμενη mom δίπλα μας ότι έχει και η ίδια μια κορούλα!



Και τότε, όπως έλεγε σε άπταιστα ελληνικά και η Κέρι, "it hit me"...





Και όπως έχουμε ξαναγράψει, όποιος έχει τη λύση ας μας το(ν) σφυρίξει.




Άντε...και καλή τύχη μάγκες.






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις